Tillbaka till alla evenemang
I år så far vi till Monark i Falkenberg där blir det kaffe o bulle sen åker vi vidare till Stigs Motormuseum i Rolfstorp. När tittat runt så äter vi hamburgare med tillbehör så att vi klarar oss hem igen.
Bussen avgår från Idrottsvägen 17 kl 9:30 vi beräknar att vara hemme igen ca 17:00
Anmälan i formuläret eller på telefon: 0732-448444
Vi har ca 25 platser hör ni inget ifrån oss så har ni kommit med ANMÄL ER