Tillbaka till alla evenemang

BUSSRESA

I år så far vi till Monark i Falkenberg där blir det kaffe o bulle sen åker vi vidare till Stigs Motormuseum i Rolfstorp. När tittat runt så äter vi hamburgare med tillbehör så att vi klarar oss hem igen.

Bussen avgår från Idrottsvägen 17 kl 9:30 vi beräknar att vara hemme igen ca 17:00

Anmälan i formuläret eller på telefon: 0732-448444

Vi har ca 25 platser hör ni inget ifrån oss så har ni kommit med ANMÄL ER

Föregående
Föregående
12 september

SAAB Trollhättan + Johan Josefsson